Gränby centrum

Har precis ätit lite middag.
Det blev lite ris med kyckling-gryta från gårdagen som Malin hade gjort.
Sen gjorde jag en macka med färska steka trattkantareller på, hur gott som helst!



Igår var vi först var vi hos Jossan som fyllt år, hon hade en liten fest.
Men sen drog typ alla till Dennis i söderskogen.
Han fyllde år igår och hade också en liten fest.
Stor chans att det är 2 fester samtidigt i Skokloster?! haha aja.
Jag var helt nykter, det är faktist skönt har jag kommit fram till.
Vi kanske gick och la oss vid 2-tiden någonting, då var jag jättetrött.
Idag väckte Mathias mig kl 12, det var hur skönt som helst att sova länge.
Men han väckte mig för att Magnus frågade ifall vi ville följa med till Uppsala.
Först åkte vi och tittade på ett hus vid Alsike, det var urgulligt.
Sen åkte vi till Gränby centrum och kollade lite i affärer.

Jag handlade en bolero och en kofta på Vero Moda där.
Kommer mer info i nästa inlägg med bild.




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0