"Ny" säng

Idag har jag inte gjort så mycket. Mest tagit det lugnt.
Var förbi mormor och morfar en sväng också. Moster var också där.
Dom höll på att sy upp mosters byxdress som hon ska ha på bröllopet.
Åt middag där också, potatis brunsås och kött blev det. Mums!
Läängtar tills på fredag då jag får se hur min klänning blev.
Har ju lämnat in min balklänning för att sy om den till cocktail-klänning.

Tänkte åka hem till mamma idag men ingen är hemma så
jag stannade här hos pappa istället så jag får lite sällskap.
Vi har möblerat runt idag. Max har fått Malins och pappas rum därinne.
Dom har fått hans därute men då fick dom inte plats med 180-sängen
så då fick jag den å så fick dom 160-sängen som jag hade istället.
Det blev skitsnyggt, här kommer en bild på hur det blev.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0