Världens huvidvärk

I helgen har jag kämpat och slitit (jobbat med andra ord).
Är helt slut, för lite sömn och för lite vatten orsakade idag världens huvudvärk.
Jag hade så ont i huvudet så att jag höll på spy när jag kom hem.
Jag mådde så illa, jag har tagit totalt 4 alvedon på mindre än två timmar.
Sov nån timma men det viller verkligen inte släppa, tårarna rann!
Efter lite mat och vatten så tog huvudvärken slut.
Men jag mår fortfarande illa...

Just nu sitter jag hemma hos Mathias.
Jag tog 19-bussen ut hit, Mathias ville att jag skulle komma.
Jag har ju inte varit här på länge så jag tänkte att det var på tiden.
Jag har jobbat så mycket plus att det är skolan och allt,
därför har jag inte hunnit med så mycket annat.

Imorgon ska jag fixa mina naglar =)
ni får se resultatet när jag kommer hem.
Imorgon åker jag hem till pappa, som btw har varit i Barcelona
under helgen på kickoff och konferans. vilket lyx eller vad?!

Ne nu ska jag sova, behöver min skönhetssömn som man brukar säga xD

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0