Det okända i Lugnet!

Då va man klar för att kila iväg till skolan då!

Igårkväll satt jag, Madde och Mathias och tittade
på ett avsnitt från "Det okända" där Mathias granne va med.
Dessutom filmade dom Mathias jordkällare och brunnen
bredvid deras tomt också. Nu kommer jag att tänka på den
där kvinnan som går omkring i området när jag är hos Mathias =S
Fy va läskigt! Hatar sånna där program, men
dom gör det värre med den där jäkla musiken...

Aja, nu ska jag ta och äta frukost innan jag kilar ner till tåget =)

Entregar un comentario
Postat av: Frajda

oh fucking no, jag vill inte :( kommer aldrig kunna vara där mer, eller ja. Gå runt där mitt i natten som jag kunde förut. Tänkte - det är så off eller ja öde vem kommer dit. Vad han kände.. MEN .. Åh :( <33

2009-04-20 @ 19:35:44
URL: http://fraaajdas.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0