En kväll på söder!

Halvt trevlig kväll igår, inte så mycket folk!
90-tals kändis va temat men jag och Jessica körde på 80-tal xD
Det var inte så många som hade klätt ut sig, men det fanns några.
Bröderna fluff va bland annat på plats, dock utan flintkalle!

Va ganska pigg imorse när jag gick upp, men under dan kom tröttheten ikapp mig.
Efter skolan åkte jag snabbt till Barkarby för att byta ett par
skor, sen mötte jag upp Mathias och åkte hem till honom.

Nu tänkte jag kika på Robinson som jag missade i fredags!


Entregar un comentario
Postat av: Ellinor

Heej :) Stället hette resturang södermalm, men bilderna skulle komma upp på skolfest.se :) Så får se hur illa man blev på dom! hahah xD

2009-04-22 @ 00:47:36
URL: http://ellektricitet.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0