Hemmagjord hallontårta

Gu vilken hemsk natt det har varit!
Jag vaknade flera gånger av att jag inte kunde andas.
Hostade som en jag-vet-inte-vad. Kändes som lungorna vred sig.
Dessutom hade jag feber på allt, blää! Det var nog den värsta natten
i hela mitt liv tror jag. Imorse hade jag 39,3 graders feber när jag vakna.
Fick panik imorse när jag hostade & det blev helt stopp i halsen, fick ingen luft.
Det gick verkligen inte att andas, så fick ta bricanyl för att få lite luft åtminstonde.

Åkte iaf till praktiken, kallsvettades på tåget. Asjobbigt!
När jag kom fram så frågade dom varför jag kom dit överhuvudtaget.
Men jag va ju tvungen att lämna ett par papper plus att jag skulle ge
dom tårtan jag gjorde igår. Det blev en stor succé, dom älskade den!
De fick äta den kvart i sju dock, för att jag skulle få åka hem direkt.
Behövde ju ha med mig den där tårtboxen hem igen.


Så nu är jag hemma, har tagit 2 mackor till frukost.
Tänkte vila upp mig nu så att jag hinner bli frisk till lovet =)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0