Jackie, min mysunge!

Igår var jag och Mathias uppe hos Micke och Peggy hela kvällen.
Woffe hade en liten fest med några vänner, trevligt!
Jag satt mest inne och pratade med Peggy och drack vin.
Jackie busade jag med hur mycket som helst, mysunge!

Sedan gick Peggy och micke å la sig, då satte jag mig ute vid de andra.
Vid midnatt började de bli sega och jag hjälpe Woffe att plocka undan,
eftersom han inte va så nykter så gjorde jag allt själv, haha.
Sen åkte jag och Mathias hem och åt kladdkaka!!
Vi hade bakat den innan vi gick till Micke & Peggy men vi åt aldrig,
så vi var ju tvungna att smaka på den. SUPERGOD!

Nu har vi precis fått i oss lite frukost. Mathias väckte mig halv tio
och då åkte vi upp till Woffe för att byta hans däck på crossen.
Jag gick ut med Shelby och Cobra i 20-25 minuter,
så när jag kom tillbaka var Mathias och Woffe klara. Perfekt!

Ne nu ska jag ut i solen!

Entregar un comentario
Postat av: Johanna Airas

Det låter alltid så mysigt det du berättar! :D

2009-04-25 @ 20:10:32

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0