Kycklingsallad

Idag blev det hemmagjord kycklingsallad, supergott!
Det är nog den godaste salladen jag ätit, tack älsk!
Det var nämligen han som gjorde det mesta x)


Idag var jag i stallet, red ut med Becca. Jättemysigt!
Vi red runt i skogen och så raceade vi i traktorspår.
Carizma tyckte det var superkul och ville inte vända hem!

Efter stallet tog jag bussen till Bålsta, M hoppade också på.
Sedan handlade vi för vi hade varken bröd eller mjölk hemma.
Mamma är hos Janne och Madde hos Isak så det ekade i kylen.

Idag blir det nog inget löpband för min del, börjar bli ganska
sent och det låter så mycket, vill inte störa grannarna ;)
(Det är ingen bortförklaring, det studsar i lgh:na när man springer!)

God Natt

Entregar un comentario
Postat av: emelie

det ser riktigt gott ut :)<3

2009-04-25 @ 17:03:45
URL: http://ead.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0