Lördagen i sig!

Ja igår jobbade jag, skit segt va det!
Var helt yr även fast jag druckit och ätit en macka.
När jag slutade jobbet missade jag precis ett tåget
så fick vänta en halvtimma på nästa tåg, IRRITERANDE!
Så jag var hemma vid två ungefär, då slocknade jag.
Sen vaknade jag tjugo i fyra av att frida ringer på mobilen.
Men det var ändå bra för jag behövde gå upp och fixa iordning mig.

Hoppade in i duschen och gjorde iordning mig.
Tyvärr blev det ingen outfitbild men det är inte så viktigt.
Festen igår va helt okej, lite småbråk här och där!
Festen hade nog varit roligare om jag hade varit piggare,
men eftersom jag hade jobbat hela morgonen så va
jag för trött för att dricka. 4-5 glas vin blev de bara.
Sen fick vi skjuts av Madde till Mathias, där blev det singstar.
Vi höll på till fyra-tiden nån gång, då va jag så
trött så jag slockna på bara 2 sekunder haha.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0