Ny garderob tack!

Jag har insett nu att jag har verkligen inga "partytoppar".
Jag har ingen såndär lite snyggare topp som man sätter
på sig till ett par snygga jeans och drar ut på krogen med.
Jag har bara vanliga t-shirtar & linnen, måste uppdatera garderoben lite.
Ska ta en shoppingrunda sen med alla presentkort som jag sparat.

Det skulle sitta fint med en heelt ny garderob så att man har 
så mycket att välja på att man inte vet vad man ska ta på sig.
Det är jobbigare när man inte hittar kläder att ha på sig för att
man tycker att det är gamalt och inte så roligt att ha på sig längre.

Så, vad ska jag ha på mig ikväll?!
Det lär väl ta lika lång tid att hitta nåt som igår.
Igår tog det nog drygt en timma för mig att hitta kläder
som va dugliga till kvällen. Jag är för kräsen helt enkelt!

Detta snygga leopardlinne skulle jag velat haft nu!

Entregar un comentario
Postat av: emelie

gud vad fint det va! :)<3

2009-04-11 @ 19:45:33
URL: http://ead.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0