Ont i magen!!

Idag åkte jag in till Jakan tidigare för att handla present till Emelie.
Började inte förän tjugo i tolv, men skulle fixa en uppgift
på elsäkerhet så va i skolan halv elva.
När jag kom hem från skolan åkte jag till stallet och fixade.
Red ut en timma helt ensam, men det var mysigt.

Övningskörde idag, hämtade Mathias och sen hämtade vi våra pizzor.
Malin och pappa orkade inte laga någon mat, så det blev pizza.
Har så himla ont i magen, dessutom känner jag
att jag skulle vilja springa 10 varv runt skokloster...

Imorgon fyller Emelie 14 år (Mathias lillesyster) så henne ska vi fira då!


Entregar un comentario
Postat av: Johanna Airas

Pizza! Gud va gott!

2009-04-28 @ 09:22:07

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0