Sjuk...igen!

Gu va dålig jag är på att uppdatera min blogg nuförtiden.
Men det är för att jag har praktik och det blir sena kvällar.
Speciellt när jag har Carizma vissa dagar. Men det ska
bli ändring på det. Imorgon är praktiken slut, sista dagen!

Igårkväll när jag kom hem till Bålsta kände jag mig
jättehängig och ont i huvudet. Kände mig kokhet men
frös ändå lite. Tog tempen och hade 38 graders feber...
Har dessutom en förj*vlig hosta på allt så har
inte kunnat sova så mycket inatt. Imorse när jag vaknade
så kände jag mig så dålig att det inte var någon ide att åka till praktiken.
Men imorgon är ju sista dagen så då får väl jag åka dit iaf.
Har lovat att baka en tårta så jag ska göra det ikväll.

Så jäkla typiskt att man ska bli sjuk igen...
Jag som aldrig brukar bli sjuk =/
Hela gänget hemma hos pappa ligger i feber
så har nog blivit lite smittad tror jag.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0