Slumdog Millionaire

Igårkväll så tittade jag och Mathias på filmen "Slumdog Millionaire".
Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva den. Den var inte som jag väntat.
Eller jag vet inte riktigt vad jag hade väntat mig av filmen, men jag trodde
inte den skulle handla om en indisk kille som vann "vem vill bli miljonär?".

Filmen var ganska bra ändå, vissa har sagt att den är skitbra.
Men det är att ta i tycker jag. Jag tyckte vissa scener va hemska!
Som t.ex när dom gjorde den där lilla stackars killen blind...

Ne jag har lite blandade känslor till filmen!
Det är absolut en film man ska titta på, den berör.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0