Soligt påskväder!

Härligt väder ute så slänger bara in ett snabbt inlägg!

Igår övningskörde jag ut till Mathias med mami, superbra gick det.
Sen tog vi det mest lugnt, satt och planerade Mathias nya "hus".
Mädz här, yoyo. Vi gör ni där ute, eller? Snart ska vi äta korv.
(som ni kanske märkte så har min syrra varit framme... suck!
Jag hade inte ens märkt nåt, det var hon själv som sa det till mig!!!!)


Han ska bygga ihop två små stugor på tomten till ett stort.
 Dörren kommer bara precis vid poolen, mysigt!

Ikväll ska vi ut ett gäng på krogen, bla. Becca, Alex och Pillan...
Tror vi skulle dra till Toxic, hoppas det är bättre än "Huset" iaf =)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0