Stackarn...

Jag vet jag vet, jag har inte uppdaterat så mycket!
Har varit ute hos Mathias och det har varit så fint
väder så jag har inte orkat sitta inne vid datorn =)
Idag har det inte varit så jättefint väder, mest mulet.

I måndags så körde Emelie, Mathias, Woffe och Viktor cross
men då orkade inte jag köra. Jag va så trött och hostade ganska mycket.
Men igår körde jag cross, då följde Mathias, Emelie, Jocke och woffe med.
Askul var det... och lerigt så in i h*lvete vill jag lova! xD

Idag åkte jag och Mathias in till Bålsta med Madde.
Just nu ligger han och vilar, han har jätteont i örat.
Han råkade nämligen smälla till topsen som han hade
i örat så att den åkte in och så spräckte trumhinnan tidigare idag.
 AJ! Fifan va ont det måste ha gjort! Det blödde också, blää!
Stackarn....


Entregar un comentario
Postat av: emelie

stackars lilla mathias :( <3

2009-04-10 @ 18:52:35
URL: http://ead.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0