Övningskört

Igår körde jag, Mathias och Woffe cross.

Vi körde genom skogen till mottan och sedan vidare till kärret.
Det va as lerigt och jag blev blöt i arslet xD haha
Hälsade på Christan i söderskogen en snabbis också, trevligt!
Sedan körde vi till båthamnen för att hälsa på pappa en sväng.
Sedan bar det av hemmåt. Fy va varmt det var att köra!!

På kvällen åkte vi upp till Micke och Peggy för att kika på film.
Somnade innan filmen slutat då åkte jag och M hem.

Hela helgen har vi också tömt i de ena stugab på tomten
som används som förråd, Mathias ska göra ett rum av de två som står.

Idag övningskörde jag till Bålsta och tillbaka, sen till båthamnen och hem.
Askul, det går bara bättre och bättre. Hoppas jag har körkort innan höst.

Ne nu är det äntligen middag!
(Jag vet... sen middag!)


Entregar un comentario
Postat av: Johanna Airas

Verkligen sen middag! :D Hoppas att allt går vägen med körkortet!

2009-04-27 @ 07:05:32

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0