Vilse!

Oj här har jag inte fyllt på med inlägg på några dagar!

I onsdags va jag först i stallet med becca sen åkte jag till Mathias.
Där orkar jag inte sitta vid datorn för M tycker jag är osocial.
I torsdags var jag och shoppade, fick typ panik för att jag inte hitta något först.
Jag ska på studentskiva på måndag och temat är 90-tals kändis.
Jag ville vara någon mer rockig typ, ja vem ska man vara?!
Jag har fortfarande inte kommit på det men kläder har jag köpt =D
Jag tar kort på outfiten sen, kan avslöja att det sitter tajt ;)
Dessutom kom jag hem med tre par skor, asnice!

Imorgon blir det party igen, vi ska fira Becca som fyllt 18 år.
Känns som jag super bort alldeles för många hjärnceller just nu, hah!

Dessutom ska jag jobba imorgon bitti så ska strax gå och sova!

Igår så red min halv-lillesyster och hennes kompis vilse i skogen.
Det blev mörkt snabbt och dom hittade inte ut. 1-2 timmar höll dom
på men dom såg ingenting och visste inte vilket håll de skulle gå.
Tillslut ringde de polisen, 21.30, då kom de med hundpatruller.
De slog på sirenerna så att de skulle höra åt vilket håll de skulle gå.
(Det ringde typ tusen ggr på hemtelefonen och jag fattade inte varför.
Men jag hade tydligen svarat i sömnen också, så hade malin sagt att
dom ridit vilse och att jag skulle lägga på för hon skulle prata med papi.
Sen hade jag fortsatt drömt om dedär, typ att de ridit bort till Enköping(?!) )
Tillbaka till saken, dom blev hittade 2 timmar senare iaf. Som tur va!
Ingen skadad men dom fick lite panik och va nog ganska chockade!

Oj vilket långt inlägg det blev...!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0