Kräftskiva

Igår hade vi kräftskiva hemma, full fart fram mot midnatt.
Det var ju Håbo festdag igår också så vi knatade ner dit runt tolv tiden.
200 kr inträde skulle dom ha och det var bara öppet till ett.
Så jag, Mathias och Ricky knatade hem igen.
Pillan och Madde fick pengarna som jag hade löst
eftersom ingen bankomat var öppen och kort tog dom inte heller.

Jag tog det lugnt igår eftersom jag skulle köra bil idag.
Så nu sitter vi ute hos pappa och Malin och planerar till bröllopet.

Igår innan kräftskivan började skulle jag hämta Mathias och Ricky i lugnet.
Då hade det precis hänt en mc-olycka vid sånka camping, så det var
 bara att vända och köra runt hela Skokloster för att komma till Lugnet.
Jag har sökt på google på olyckan, det verkar som mc-föraren överlevde.
Men man vet ju inte om han dog av sina skador senare.
Motorcykeln låg ute i skogen så han måste kommit jäkligt fort och ont gjorde det nog!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0