My soft bed

Nu är det verkligen - ÄNTLIGEN HEMMA!
Jag har saknat min mjuka säng sååå mycket.

Det har varit superskönt i Spanien, svettigt varmt.
Det var som att kliva in i en bastu när vi steg ur planet i Alicante.
Vi har haft runt 35 grader... varenda dag.
I vattnet gick det inte att svalka sig i direkt, 32 grader i poolen.
Men man ska väl inte klaga, vi har haft det superskönt och jättekul.
Nu börjar avgiftningen här hemma, bort med alkoholen!

Natten mellan torsdagen och fredagen landade vi på Skavsta flygplats.
Syster kom och hämtade oss, så vi var väl hemma runt 02:30.
Sen kom moster vid 04:45, då var det bara att gå upp och packa till nästa resa.
Vi skulle nämligen ta färjan, som gick vid 7 på morgonen, över till Finland.

Bröllopet i lördags var superfint. Det var min syssling som gifte sig, Nicke.
Förra året var det hans syster Mickis (också min syssling) som gifte sig.
Ska lägga upp lite bilder från Spaninen och Finland sen.

Kom hem för ca 40 minuter sen, därför är jag vaken såhär tidigt!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0