The first day at school

Idag var det första skoldagen efter sommaren!
Trött som tusan va jag imorse, tänkte bara: NEEEJ!

Men släpade mig ur sängen in i duschen och stog där ett tag.
Sen fick jag ganska brottom. Skulle välja kläder, fixa håret och sminka mig.
Kaffe hann jag inte göra, så jag köpte en Latté på Grand Brand i jakan.
Dom är himelskt goda! Den väckte mig till liv idag.


När jag kommer till skolan så får jag se att vårat fikarum är borta.
Vi hade soffa, bord, kaffebryggare och grejer där.
Men nej nu har dom gjort om det till ett jäkla rum med skååp!!
Suck! Nu har vi ingenstans att vila på när man är trött...
Nej, första dagen i skolan va inte ett dugg bra. Blää!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0