J*vla idiot j*vel!

Här har det stått stilla i en vecka!
Men jag har verkligen inte haft lust, ork eller tid.
Det har varit mycket att göra med bröllop och allt vad det är.

Dessutom så blev min nya mobil stulen i lördags från Frida.
Vi hade en liten grillkväll med bara kompisar ... som man trodde iaf.
Vi va på övervåningen och min mobil låg inne på Fridas rum som va stängt.
När jag skulle hämta mobilen för att ringa så var den helt borta.
Det gick inte fram några signaler alls så dom hade stängt av den.
Mami spärrade abonnemanget och vi polisanmälde allt.
Dagen efter spärrade pappa mobilen åt mig.
Så lycka till att kunna använda den din dumma jävel som tog den!
Det värsta av allt är nog att det är någon av våra kompisar... "kompisar"

Som tur får jag ut en ny på hemförsäkringen men 1500 kr för självrisken.
Det nya simkortet kostar 250 kr, helt sjukt att det kostar så mycket!

Nu kanske ni förstår varför jag inte har haft någon större lust att skriva.

På fredag är jag ledig från skolan för att fixa inför bröllopet på Utö.
Det ska bli så roligt men jag är så jäkla nervös.
Jag ska fixa Malins släp, sjunga, hålla tal under middagen å sånt...
Jag blir lätt nojig för sånna här "småsaker" som andra tycker att det är.
Eftersom jag har scenskräck (hatar att få uppmärksamhet)
så blir allt bara så jäkla pinsamt och jobbigt, blä!
Jag känner på mig att jag kommer göra en stor tabbe, haha!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0