Massor att fixa

Imorgon är det första riktiga skoldagen efter sommaren.
Vi börjar klockan åtta och jag kommer vara död imorgon!

Efter skolan måste jag ut till skokloster och hämta
Max och skjutsa honom till sin fotbollsträning.

På onsdag ska Rhebecca och Frida komma på middag till
 pappa och Malin för att prata om deras schema under
bröllopsdagen. Det är dom som ska vara servitriser.

Jag måste dessutom hinna sy 95 st små tygpåsar som vi
ska ha till bordsplaceringen, de ska se ut ungefär såhär;

Ps: det är choklad i ;)

Sen måste jag försöka hinna fixa håret innan bröllopet.
Tänkte sätta i extensions igen. Snyggt med stora lockar i slutet av långt hår.
Ungefär åt det här hållet, fast jag kommer vara mörkhårig ;)



Puh..!
Det är mycket som ska göras, men det ska jag nog fixa =)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0