Chokladpraliner

Intervjun gick jättebra! Vi fick gå runt och titta i alla lokaler och kök m.m.
Deras tema är choklad, det märktes ganska direkt!
Jättefina tavlor med chokladpraliner, bardisk med vägg som ser ut
som chokladkaka, chokladfärger (mocca, nogat, latte, pistage m.f.)
Det var superfint och verkligen ett ställe man skulle vilja jobba på.
Vi var 22-23 st idag och dom ska ha ett till möte på måndag med
en till grupp med nästan lika många och dom behöver bara 5-6 st.
Så man får väl hoppas att man är en av dom =)



Nej, nog pratat om dedär!

Kl 19 ikväll ska jag med mamma och Birgitta på Aerobics.
Spännande! Men jag kommer nog vara medvetslös när jag kommer hem!




Entregar un comentario
Postat av: Marre

Ingen som man behöver ödsla tid eller energi på =)



Jag är inte hundra på än hur vi ska göra, får se! <3 Har i alla fall tagit bort bloggen (igen) är verkligen trött på skiten haha =P

2009-08-18 @ 19:02:32

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0