A white Christmas

Nu har vi precis klätt årets julgran!
Först tänkte vi inte köpa någon julgran eftersom
 vi ska fira jul hos mormor och morfar i år.
Men det blev en iaf, det är ju så mysigt och det luktar så gott!
I år kommer det faktiskt att bli en vit jul också, härligt!
Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra jul i år.

Igår va vi över till våran granne Birgitta.
Det blev ett minijulbord till middag, mys!
Senare kom Marre, Christer, Tarja och Kjell
och då blev det lite mer fart på kvällen...
Så imorse var jag inte världens piggaste person direkt.
Men det va bara att gå upp och åka iväg till jobbet!

Imorgon ska jag jobba, sen får vi se hur
mycket det är att göra tisdag och onsdag.
Jag är helt slut efter allt jobbande, men
när jag får lönen så ler jag nog ;)



Snart är julskinkan klar, smaskens!




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0