Bowling

Idag gick vi upp vid 8-tiden, va på jobbet ca klockan 9.
Jag är helt slut efter en hel dags springande på lagret...
Käkade middag för en liten stund sen, mami hade
gjort någon kycklinggryta med julmust i, supergott!

Igår va jag, Madde, mami, moster, mormor
och morfar på julbord nere i bowlinghallen.
Först va de en timmes bowling och sen julbord.
Det va jättekul och supermysigt, så vi ska göra
 om det den 4 januari på mammas födelsedag.
Fast då ska Mathias med istället för Madde
eftersom hon är uppe i Haparanda med Isak.
Kanska ska smita ner och tjuvträna lite?! ;)

(Jag tänker inte ens nämna hur det gick för mig igår...)



Tomorrow it's back to school!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0