Dan före dopparedan

Idag gick jag upp strax före 11 och
jag har hunnit göra massor idag;

♥ Städat undan massa saker i huset
♥ Städat mitt rum
♥ Bytt sängkläder
♥ Fixa tvätt (hängt och startat ny)
♥ Dammsugit hela huset
 ♥ Diskat och fixat i köket
♥ Städat i badrummet (gjort rent handfat + toa)
♥ Duschat (skrubbat hela kroppen, inpackningar m.m.)
♥ Lagat mat och ätit den ;) höhö
♥ Fotat min nya t-shirt och lagt upp på datan

Detta har jag kvar att göra idag;

♥ Plocka ur diskmaskinen
♥ Hänga upp tvätten
♥ Packa kläder och prylar
♥ Baka julgodis (2 olika sorter)
♥ Måla naglarna
♥ Fota julgranen (den ser så tråkig ut när
det är ljus ute så funderar på att vänta lite...)
♥ Åka ut till mormor och morfar och titta
 på uppesittarkvällen och spela Bingolotto!

Tror det va allt...

Ja som ni ser på rubriken så är det dan före dopparedan,
helt otroligt vad tiden har gått snabbt. Nyss va de ju sommar?!
Jaja, man ska nog inte klaga. Hoppas jag får fiina presenter...
eller ja det vet jag att jag får, för det får jag alltid ;)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0