Done!

Så nu har jag gjort allt jag skulle...
förutom att fota granen.
Har inte hunnit och dessutom går den
på timer så den har inte tänts än ;)
Jag är så bra på bortförklaringar, höhö.

Snart ska jag åka en sväng hem till Mathias,
där har jag inte varit på evigheter p.g.a att jag jobbat!
Men nu ska jag dit, ska köra ut Lenas bil för den står här.
Mathias kom med den igår och åkte med Mami imorse
och så åkte han med Jocke hem idag från jobbet.

Så jag åker om kanske 45 minuter sen blir
 det tyst i bloggen någon/några dagar.
På juldagen ska vi hem till papi och Malin :)

Hoppas alla får en fin jul!

PUSS


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0