#%&!"#¤%&

Nej nu jäklar blir jag irriterad, det är tredje gången
 jag börjar på inlägget nu bara för att datan är störd!

Sitter just nu i Mathias säng och skriver :)
Kom hit för några timmar sen, fick skjuts av moster.
Vi va nämligen inne i Kista och tittade på bio.
Göta Kanal 3 - Kanalkungens hemlighet, den va faktiskt bra.
Sedan blev det middag på restaurang, supergott var det!



Men det blev ingen shopping. Det är ju helt omöjligt
 när det är tuuusen människor i en och samma butik.
Det är illa, speciellt om man har klaustrofobi haha!

Men imorgon ska jag till jakan med mormor och moster.
Ska titta efter en snygg topp till nyårsafton.
Man vill ju vara extra fin och ha något nytt på sig då :)
På nyår kommer jag antingen åka till Jocke eller vara
med gamla gänget från förr och fira riktigt hårt... höhö.
Nu tog jag i lite, men det blir nog roligt vilket som ;)

Har jobbat idag också, men det blev inte så länge.
Först försov vi oss, mamma väckte oss halv nio... hehe.
Sen drog vi strax innan tre för bion började halv fyra.
Men det har varit så lugnt idag så det va ingen fara.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0