God fortsättning...

Har precis kommit hem från en fika hos farfar.
Faster och hennes man Peter var också där.

Jag va ganska snurrig idag, trodde det var lördag.
Så jag var påväg in till Uppsala med Mathias och dom.
Får sms av papi, då kom jag på;SHIT DET ÄR SÖNDAG!!!
(Vi hade nämligen sagt att vi skulle till farfar då)
Så jag fick åka tåg från Uppsala till Stockholm central.
Jag kände mig som en mus bland råttor...
Jag var helt vilsen, visste inte vart jag skulle köpa
biljet, vilket spår eller vilken vagn jag skulle sitta i...
Men jag kom fram tillslut, när jag va på t-centralen
kände jag mig lugn igen. För där hittar jag iaf!
Sedan tog jag bara tunnelbanan till Bredäng :)

Jaja nog om mitt äventyr idag...
Julen va hur mysig som helst och jag har fått så
himla många och bra julklappar. Jag är supernöjd!
STORT TACK TILL ALLA... än en gång :)
Ska ev försöka fota en del saker som
 jag fick, om jag orkar d.v.s. ;) höhö


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0