Inatt jag drömde...

Idag är det onsdag, vilket betyder sovmorgon :)
Vi börjar ju inte förrän klockan ett.
Men jag är redan uppe för jag sitter och jobbar lite.

Jag hade en jätteläskig dröm inatt... den va så verklig!
Jag drömde att vi åkte kryssning, helt plötsligt
så är det för många på ena sidan så att båten står rakt upp.
Då säger kaptenen att vi ska försöka ta oss till andra sidan
för att jämna upp det. Lättare sagt än gjort, men vi lyckades.
Det va ju liksom en dröm... Iaf sen började vi åka igen och
då välte den på sidan istället, så då fick vi simma in till land och
 alla hade panik. Det låter kanske inte så läskigt men med alla
detaljer som va med i drömmen... fy! Jag va glad när
 jag vaknade och insåg att det bara va en jäkla dröm.



Nä nu ska jag fortsätta jobba :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0