My cute T-shirt!

Det har inte blivit något julgodis... än!
Men ska göra det imorgon, är ledig hela dagen.
Jag fick nämligen 38,8 graders feber igår plus att jag
hade så ont i halsen att jag knappt kunde prata =S
(Eller hade... ont i halsen har jag fortfarande.)
Men jag hoppas att det är borta innan julafton.
Jag älskar ju julmat, min hals ska inte förstöra julen!

Idag åkte jag med Emelie till Kista (trots att jag va sjuk).
Inte har jag tid med sånt när jag har julklappar kvar att fixa.
Men nu är jag nästan klar med alla julklappar, känner lite
panik för den sista julklappen som jag har kvar att köpa!
Köpte dessutom är sjukt söt t-shirt till mig själv idag,
ska fota den imorgon och lägga upp här. Måste ses! ;)

Nu ska jag packa lite kläder och fundera vad jag ska ha på mig på julafton.
Vi ska till mormor och morfar redan imorgon och titta på uppesittarkvällen :)


Skriver mer imorgon (jag är ju ledig) =D
Då ska jag fota julgranen också.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0