Over-knee

Jag mår prima ballerina just nu måste jag säga.
Är så glad för alla julklappar och så va jag och shoppade igår!
Dessutom så har jag beställt ett par nya over-knee stövlar.
Mina som jag köpte från Ellos va ju helt värdelösa.
Dom tappade färg, sprack i hälen och sulan började
att lossna efter bara en vecka, ingen kvalité alls!
Så dom skickade jag tillbaka fort som tusan.

Nu har jag gjort ett nytt försök. Har beställt
ett par från La Redoute som kostade 749 kr!
Men jag som är så smart hittade en rabattkod,
så fick 300 kr rabatt plus tallrikar :D höhö.
Dom va faktiskt fina, men min kära mami får nog dom!

Har några köpt dessa? Vad tyckte ni om dom?


Uppdate:
Satt just och läste massa kommentarer på dessa stövlar.
Många tyckte dom va dåliga! Vissa skrev att dom va alldeles för
stora även fast dom hade normalbyggda ben och andra skrev
att dom va alldeles för tajta även fast dom hade jättesmala ben?!
Låter konstigt, men jag får väl se hur dom sitter på mig!

Hoppas att dom sitter bra och är snygga...

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0