The last day...

Idag fyller morfar 69 år :)
Så vi har precis varit där och kekat middag!
Det blev en huvudrätt och två efterrätter, haha.

Imorgon är det sista dagen på praktiken.
Kan inte skriva "sista dagen på Elfa" eftersom jag
förmodligen kommer att extrajobba där sen i vår!
Men det ska bli jätteskönt att komma tillbaka till
skolan och grabbarna. Jag ska verkligen njuta!
Tyvärr är det bara två veckor med grabbarna innan
jullovet. För min del blir det inget lov, jag ska ju jobba på;



Jag ska försöka sätta ihop en önskelista här på bloggen
 så kan alla nära och kära se vad man önskar sig ;)
Har bara ingen tid till det just nu, men ska jag
ha julklappar i år så får jag väl ta mig tiden att göra den!

God natt


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0