Tredje advent

Hela veckan har bestått av skola och jobb.
I fredags handlade jag och Madde lite julklappar.
Så jag är redan klar med typ 5 julklappar :) hehe
I år har jag och Madde verkligen tänkt lite extra
på vad vi ska handla för julklappar till folket.
Det är riktigt bra julklappar måste jag säga...
Men jag får ju inte försäga mig för mycket ;)

I helgen så blev det att jobba... igen.
Känns som om det är de ända jag gör nuförtiden!
Men det är ju bara den här veckan, helgen och
några dagar till sen är det ledigt några dagar :)

Gick upp klockan sju imorse och tittade på Lucia på svt.
Helt värdelöst, dom hade mixat om alla låtar i stort sett..
Ska dom göra Luciatågen modernare nu eller?!
Varför kan inte allt bara vara som när man va liten...?

Idag bakade mamma lussebullar som hon kom förbi
med till jobbet, alla upskattade verkligen det!
Dom va SUPERGODA! Zorro (chefens hund)
tyckte också dom va smaskens! höhö



God natt



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0