Aloe Vera

Igår efter jobbet åkte jag till Mathias. Vi tittade på melodifestivalen (katastrof)...
Vad va grejen med Carolin af ugglas eller va tusan hon hette...
Nej fy, vad tänker sverige med ibland?! Jo arslet!!!
Jag tyckte Marie Serneholt låt var bäst, men hon åkte ut!

Imorse gick jag upp tjugo över sju, skulle följa med Malin och saga till stallet.
Vi skulle släppa ihop Carizma med nya hästen som kommit å de vill jag inte missa.
Men det hände inget speciellt för dom va i sommarhagen då.
Kl 12 åkte Malin tillbaka för att släppa in dom tillsammans i vinterhagen.
Saga släppte in Izma då va grinden på andra sidan öppen
och hon sprang till den hagen istället och så stog lille bus
där och hon vände och sparkade backut och fastnade i
eltråden och fick stöt å så på allt så tappade hon ena skon...
Suck, man är aldrig med när det händer nåt!
Men det var tur att hon inte skadade sig mer, vi får se när Saga rider imorgon.

Från 14-18 hade Malin ett "home party".
Det kom en tjej och berättade om Aloe Vera.
Malin ska nämligen lära sig om hur man
presenterar å så för hon ska bli återförsäljare.
Det var jättespännande och jag hittade en foundation,
transparent puder och ett serium som jag skulle villja ha :)

Nu är jag i Bålsta och Mathias är också här, vi ska titta på Andra Avenyn nu ;)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0