Äntligen lov!

Kom hem för en liten stund sen. Har precis bytt om till ridkläder och ska snart till stallet.
Vill bara få i mig lite lunch först =) Jag och Christian fick gå tjugo över tio idag.
Superskönt och vi hann med elva bussen från Bålsta... fast den gick runt hela jäkla skokloster!

Idag ringde jobbet också och sa att jag skulle jobba nu i helgen iaf, good!
Då får jag in lite mer pengar, yees!  Precis vad jag behöver.
Min kusin ska nämligen göra extensions på mig med ceratin wax=)
Fast jag kommer bara betala håret då förmodligen.

Nu är det äntligen lov också!

Förresten, här är muffinsarna jag och älsk bakade igår ;) asgoda!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0