Blää!

Sitter just nu och gör min satans uppgift som vi har inlämning på denna vecka.
Det har tagit sin tid att skriva allt men snart är jag äntligen klar.
Jag ska skriva om a-kassa och hyresrätter som blir bostadsrätter.
Det är bara lite kvar på a-kassan nu som jag måste fråga papi om.

Igår fyllde min kära syster 19 år!

Jag va så himla trött igår (somnade på BB1 lektionen)
så jag orkade inte skriva något inlägg...
Vi åkte till skövde i söndags och det tog på krafterna! Tro det eller ej, men att sitta i en bil 8 timmar totalt tar på krafterna.
Vi va och provred Martell, denna häst slog Memphis med hästlängder!
Gud vilken underbar häst, han hade i stort sett inga olater.
Världens sötaste och snällaste häst med andra ord!

Ne nu ska jag in och prata med papi om a-kassan.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0