Bråttom...

Om 8 minuter går min buss till Bålsta, så detta blir ett kort inlägg!

Idag gick jag upp halv elva (ops!) så fick slänga i mig frukost och papi skjutsade mig till stallet.
Eller a nästan iaf, till grindarna skjutsade han mig. Gooson tog jag med mig.
Gjorde iordning till Carizma och sen tog jag in henne. Vi red i skogen
och jag tappa bort mig men hittade tillbaka tillslut! som tur va..
Gooson tyckte det var askul och kuta iväg å hoppa i den höga snön.
Han såg skitrolig ut! xD

Skyndade mig hem sen och lagade lite lunch och duscha.
Så nu ska jag iväg för att gå på ett möte på jobbet!

Got to go NOW!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0