Carizma<3

Idag va jag i stallet och tog hand om gullefjunet Carizma =)
Mockade och fixade maten först sen tog jag in henne.
Stog och borstade ett långt tag med en "massage borste".
Hon stog och njöt för fullt och håret flög överallt... hon fäller sin vinterpäls!
Hon är mörkare utan vinterpälsen, jättegulligt :)
Det var så fint väder idag; solen värmde, vindstilla men ändå ganska kallt
(Hoppas att det är våren som är påväg till oss, vill ha mer värme!),
iaf så jag bestämde mig för att rida ut barbacka i den skinande solen.
Det var hur mysigt som helst, skrittade ut i ungefär en trekvart.
Red lite i skogen och på burma å så. Hon är ju så mysig att sitta barbacka på :)


Tog bussen till Bålsta sen, mötte mamma i centrum och handlade lite mat.
När jag kom hem började jag kika i min garderob och jag har
massa saker som är knappt använda (vissa helt oanvända)
som jag tänkte lägga ut på tradera. 5 par skor är det som ska bort också!
Det är så låg klack på dom, och vissa är lite stora (undrar om mina fötter krympt!?)

Ska jobba imorgon så det blir läggdags tidigt, typ nu efter duschen!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0