Chokladmuffins

Sista lektionen idag bestod av ett prov - Din privata Ekonomi.
Det gick väldigt bra tycker jag, mycket vet man ju redan av egen erfarenhet.

Killarna hade RFSU imorse så jag fick sovmorgon. Kom till skolan halv tio,
då har vi ingen datalektion SOM VANLIGT! Jag kunde ha sovit längre, f*n va skönt de hade varit...

Aja, imorgon är det "sista" dagen i skolan sen har vi lov en vecka, 5 veckors praktik och påsklov =)
SKÖÖNT! jag ska njuta varenda sekund av lovet och sooova mycket =D
Sen blir det praktik då är det nog inte så slappt längre =/

Vet ni vad jag är sugen på idag? Jo atjag vill baka nånting!
Ska se ifall äslkling vill baka med miig!
Tänk er krämiga chokladmuffins med choklad bitar i... gu så gott!


Bild tagen från google.se


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0