Håret fixat!

Igår va jag och Madde å fixade håren hos tottis.
Det blev två färger på slingorna -bruna & blonda.
Klippte upp håret och luggen så det blev lite mer frisyr.
Super nöjd blev jag, billigt var det också - 500 kr för allt.

Idag har jag och Mathias blivit fotade av Madde,
hon hade något projekt i skolan och vi var hennes "modeller"
Det blev jättefina bilder, lägger upp dom så fort hon skickar dom =)

Just nu är jag ute i sko hos papi & Malin. Köpte en liten bukett
 med tre rosor, vita blommor och ett hjärta i till alla härhemma!

Det känns som om det skulle vara lördag, men det
är för att jag har varit ledig hela dagen, skööönt!
Gick upp vid tio-tiden och åt 1 ½ macka och drack kaffe, jummie.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0