Helgen i ett inlägg!

Just nu sitter jag i mitt rum hs papi med älsk och hjälper honom att plugga.
SKIT TRÅKIGT för jag får inte sitta vid datan... han ligger bara i sängen och skriker!
Skriver därör lite fort och sammanfattat;

I lördags på alla hjärtans dag blev det en thai inspirerad middag, supergott!
Sen gjorde vi inte så mycket, kikade på melodifestivalen å så.
Av Mathias fick jag en illröd bamse ros, ett fint kort och vita pärlörhängen<3
TACK ÄLSKLING, DET VAR SUPERFINT ALLTIHOPA!
Tar kort och lägger upp här snart... när jag har hjälpt Mathias klart.


Igår körde jag cross på isen, vi va ute i stort sett hela dagen.
Grillade korv och hade det mysigt. Vi va ett gäng där.
Mathias körde sin bil på isen och sladda, askul var det =D

Sen på kvällen följde jag med Saga och Malin till stallet
och så hade Malin hopp lektion för mig och Saga.
ASKUL var det, måste göra om det igen :D


(PS. Madde, när är du klar med bilderna?!?!!?)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0