I love my new shoes!

Ja mötet igår gick bra. Lite tråkigt att höra att dom måste ta bort schemat!
Så nu jobbar jag inte efter något schema ända till APRIL! Dom ringer in mig
OM det skulle behövas. Men jag tror inte det kommer bli så mycket.
Därför letar jag efter ett nytt jobb nu, helst inom Bålsta
så att jag kan ev jobba kvällar på vardagarna efter skolan.
Det skulle vara nice, då får jag inte ännu mer pengar än bara från helger!

Men jag ska inte hoppas för mycket nu...

Igår när jag åkte från jobbet så hämtade jag ut mitt paket från H&M.
Det ända jag kan säga är; I love my new shoes!
Dom är assköna, helt perfekta och... ja helt underbara!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0