Jobb imorgon

Nu är jag hemma i Bålsta, helt slut är jag också!
Har ont i huvudet och astrött.
Efter skolan åkte jag hem till papi och
hämta mina grejor sen åkte jag till Bålsta.

Igår åkte jag till Mathias efter skolan, brukar inte skriva blogg då.

Ikväll ska jag över till Moster och keka middag å sova över.
Imorgon ska jag jobba, då är det närmare till station också.
På söndag ska jag till stallet med Malin och Saga, då ska
vi släppa ihop henne med nya hästen som kommmer då.
Kl 14 är det såndär, "home party" med Aloe Vera produkter.
Ska försöka se om dom har någon bra foundation och puder.

Ne nu ska jag packa upp mina saker!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0