Övningskörning hit å dit...

Har precis sjungit lite singstar, men tänkte lägga mig nu!
Imorgon ska jag upp halv åtta för att följa med till utö och
titta på lokalen och kyrkan där pappa och Malin ska gifta sig.
Påvägen hem ska jag få övningsköra, NERVÖST!
Jag ska köra ända från Årsta havsbad liksom.....



Idag va vi på relaxavdelningen i tre timmar på fyrishov.
Vi badade bubbelpool, simmade några lägder i bassängen,
solade solarium och hade det sååå skönt och mysigt!
Påvägen hem övningskörde jag när vi typ kommit ut från Uppsala.
Det gick hur bra som helst, alla oskadda iaf, haha!
Vi åkte till moster och keka middag, ASGOTT var det!
Det var potatis med lax i ugn med grönsaker och sås.
I såsen var det creme fraiche med senap, vitt vin och andra smaskiga saker!
Efterrätt blev det glass; ischoklad. En lyckad middag med andra ord!

Tog halv nio bussen ut hit till skokloster å nu är jag
äntligen klar med inlägget och kan gå å lägga mig =)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0