Underbar dag!

Sitter just nu å kekar lite mat. Kom hem från stallet för 10 minuter sen.
Jag har varit där sen halv ett idag, det är så jäkla mysigt i stallet!
Red med Becca ner till slottet och raceade lite vid äppelträden.
Carizma tyckte det var så roligt att hon ville ta ett varv till, men
nej vi skulle börja bege oss hem efter två varv =)

DET VAR HELT UNDERBART IDAG!
DEssutom va ju inte vädret det sämsta heller!

Imorgon ska jag till stallet igen, men då har jag lite mindre tid på mig.
Ska på möte på jobbet halv fyra imorgon. Få se vad dom säger!

Igår var det en rikitg slappdag! Vi va hos älsk och bakade lite.
Sen gjorde vi ingenting, dagen bara försvann! På kvällen hämtade
papi oss och vi åkte hit. Men Mathias åkte när jag skulle till stallet.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0