Vart är våren?!

När jag kom hem från jobbet idag la jag mig på sängen och slockna direkt!
Sov från ungefär två till fem. Skönt men jag hoppas jag kan somna ikväll bara...
Många gäster var det och alla kom nästan samtidigt så det blev lite körigt.
Brödet tog slut också så vi fick ta från frysen och värma i ugnen... *pust*

Ikväll vill jag se melodifestivalen, är nyfiken på att hör det
 nya "stjärnskottet" som alla kallar henne - Molly Sandén.

Gu va jag längtar till våren nu! Fågelkvitter, sol och smältande snö!
Men framför allt att man kan klä sig i lite mer våriga kläder och
slippa vinterjackan, mössan, vantarna och halsduken...
 Blää va jag är less på våran långa eländiga vinter!




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0