Äntligen är dom hemma!

Nu har vi precis kommit hem från märsta.
Vi har varit på Thaifong och köpt massor med thaimat.
Sen åkte vi till coop och handlade lite också.
Skönt att pappa och Malin är hemma nu :)
Det har varit så tomt, men dom hade haft det skönt iaf!
Vi tittade på bilder igårkväll när dom kom hem och idag innan vi åkte och handlade.
Det var superfina bilder, jag vill också till Thailand igen nuuuuuu!!!!

Igår fick jag superfina saker av Malin och pappa,
Tacktacktacktacktack så mycket =D
Jag ska fota sakerna och lägga upp dom här.
Tyvärr är min kamera hos Mathias, men jag kanske får låna Malins =)

Ne nu ska jag hjälpa till med maten,
vi ska göra 5 olika thairätter. Smaskens!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0