Frisk luft

Idag känner jag mig mycket bättre, men det sitter lite kvar i halsen fortfarande!
Men det går nog över snart. Undra om man ska gå till skolan imorgon?!
Skulle behöva hämta mina sv häftet om medeltiden, vi har prov den 3/2.

Aja vi får se hur det blir. Ska iaf ut till papi och Malin idag
så jag ska börja packa i min stora fina bag =)

Igår gick jag ut för att möta Matte och
 Ricky för att lämna min bankomatkort till M.
 Det var jätteskönt att få lite frisk luft. 
Jag hade ju inte varit ute på 2 hela långa dagar!
 
Igårkväll låg jag och tittade på 8 st Gossip avsnitt, sååå spännande! =)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0