Frisk?!

Äntligen känner jag att jag börjar friskna till.
Det blir bättre och bättre för varje dag nu känns det som.
Imorgon har vi friluftsdag men för att vara på säkra sidan
är jag hemma och tar det lugnt ändå. Skulle ha ridit långtur
på Carizma med Jessica men nu blir det tyvärr inte så...
Men jag står hellre över, för det är ett helvete att vara sjuk!
Har inte lust att bli sjuk igen. Dessutom är min hals inte rikitgt
frisk än så det blir väl att stanna hemma (vilket är svintråkigt)

Har precis fått i mig lite mat, tänkte göra typ brunch
så jag stekte ris, som Mathias gjorde igår, med ett ägg
pch kycklingbitar. Men har inte ens fått i mig halva...
Jaja, jag får äta mer senare!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0